luni, 19 iulie 2010

Papusele noi de portelan la 70 de ron

8 comentarii:

  1. Interesante aceste papusi,le imita pe cele considerate antichitati.Sa inteleg ca esti atat colectionara cat si comercianta ??!!

    RăspundețiȘtergere
  2. sincer daca as avea bani le-as cumpara pe toate, sunt foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos Ioana...eu ce pot sa spun ca doar sunt "patroana" acestor minunatii, pupici si o seara cat mai frumoasa .

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Cristina,
    Sunt superbe papusile....tu le faci?
    Care mai sunt pe stoc de vanzare?
    Si eu ador Twilight Saga!

    RăspundețiȘtergere
  5. buna nu le conectionez eu (desi as vrea)...iti voi trimite un site
    http://www.okazii.ro/comunitati/okazia-lui/cris_hermy

    Acolo te duci pe produse oferite spre vanzare si vei vedea toate papusele mele.Te pupic si sa ai o seara magnifica si multumesc pentru vizita!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Papusa Lavinia este o frumusete...nu imi pot lua ochii de la ea.....

    RăspundețiȘtergere